1.    “Nakts IKEA veikalā” reklāmas projektā (turpmāk tekstā – Reklāmas projekts vai Pasākums) atlasi organizē un personas datus apstrādā SIA “Paul Mason Properties”, reģ. nr. 50103951541, juridiskā adrese: Biķeru iela 2, Ulbroka, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-1079, Latvija (turpmāk – Reklāmas projekta organizētājs vai IKEA).
2.    Reklāmas projekta norises kārtību nosaka Reklāmas projekta organizētājs un šo Reklāmas projekta noteikumu ievērošana ir obligāta visiem dalībniekiem. Piedaloties Reklāmas projektā, dalībnieks apstiprina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem un tos ievēros.
3.    Reklāmas projekta norises teritorija – visa Latvijas Republikas teritorija. Reklāmas projektā var piedalīties ikviens Latvijas Republikas iedzīvotājs, kurš sasniedzis 18 gadu vecumu.
4.    Reklāmas projekta atlases sākuma datums ir 2025. gada 14. marts, beigu datums ir 2025. gada 3. aprīlis.  Dalības pieteikšana: no 2025. gada 14.marta plkst. 00.00 līdz 2025. gada 21. martam plkst. 12.00.
 

Pieteikšanās nosacījumi un kārtība

5.    Uz dalību pasākumā var pretendēt IKEA Family kluba biedri, kuri ir piekrituši piedalīties spēlēs un konkursos. Ja vēl neesi IKEA Family kluba biedrs, reģistrējies, aizpildot reģistrācijas anketu tīmekļa vietnē www.ikea.lv/lv/client. Lai pieteiktos Reklāmas projektam, jāaizpilda un jāiesniedz tiešsaistes reģistrācijas veidlapa, kas pieejama tīmekļa vietnē www.IKEA.lv/nakts-ikea-veikala , norādot:
  • Jūsu personas datus, kas atbilst Jūsu IKEA Family konta informācijai (vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, IKEA Family kartes numurs);
  • apliecinājumu par pilngadības sasniegšanu (Jūs esat vismaz 18 gadus vecs/a);
  • apliecinājumu, ka esat iepazinies/usies un piekrītat šiem Reklāmas projekta noteikumiem, tostarp personas datu apstrādes noteikumiem, kas ietverti zemāk un Reklāmas projekta organizētāja Privātuma politikā: https://www.ikea.lv/lv/privacy-policy.
6.    Papildus jāiesniedz līdz 30 sekunžu garš video ieraksts, kurā pastāstāt, kāpēc vēlaties piedalīties reklāmas projektā “Nakts IKEA veikalā”, piedzīvojot pasākumu un nakšņojot IKEA veikalā, un kas Jums ir vissvarīgākais faktors, lai labi izgulētos. Reģistrācijas veidlapā jānorāda saite uz Jūsu video failu (piemēram, YouTube.com, Facebook.com, Failiem.lv, u.c.). Pārliecinieties, ka video fails ir pieejams līdz pieteikšanās termiņa beigām (2025. gada 28. martam).
7.    Lai piedalītos Pasākumā, nav nepieciešams veikt pirkumu vai maksāt dalības maksu. Reģistrācija Pasākumā ir bez maksas.
 

Pasākuma apraksts

8.    No visiem pretendentiem, kuri reģistrēsies dalībai Pasākumā, IKEA atlasīs 10 dalībniekus Reklāmas projektam.
9.    Ar pasākuma detaļām un programmu atlasītie dalībnieki tiks iepazīstināti individuāli.
10.    Pasākumā paredzētas šādas aktivitātes:
  • nakšņošana divvietīgajā gultā IKEA veikalā pēc adreses Biķeru ielā 2, Ulbrokā, Stopiņu pagastā, Ropažu novadā, LV-1079, Latvijā, no 2025. gada 2. aprīļa, plkst. 19:00 līdz 2025. gada 3. aprīlim, plkst. 10:00;
  • dažādas aktivitātes pasākuma laikā – lekcijas un sarunas par miega tēmu, fiziskas aktivitātes, vakariņošana un brokastošana zviedru restorānā;
  • dalība video intervijās un foto fiksācijās reklāmas materiāla izveidošanas nolūkos;
  • katrs atlasītais dalībnieks drīkst ņemt līdzi vēl vienu personu. Otrai personai arī jābūt sasniegušai 18 gadu vecumu.

Pasākuma dalībnieku noteikšana

11.    Atlasē piedalīsies visi dalībnieki, kuri būs izpildījuši pieteikšanās noteikumus līdz norādītajam termiņam.
12.    Atlases rezultātā no visiem pieteikumiem tiks izvēlēti 10 dalībnieki, kas iegūs iespēju piedalīties Pasākumā. Dalībnieki tiks izvēlēti ne vēlāk kā līdz 2025. gada 25. martam.
13.    Dalībnieki tiks noteikti, izvērtējot šādus kritērijus: iesūtītā video atbilstība Reklāmas projekta tēmai, dalībnieka motivācijai un video oriģinalitātei.
14.    Reklāmas projekta organizētājs personīgi sazināsies ar 10 izvēlētajiem dalībniekiem pa e-pastu vai tālruni. E-pasta paziņojums tiks uzskatīts par dalības apstiprinājumu Reklāmas projektā. Ja Reklāmas projekta organizētājam 2 (divu) darba dienu laikā no dalībnieka izvēlēšanas dienas neizdodas sazināties ar konkrēto personu, izmantojot norādīto kontaktinformāciju (dalībnieks neatbild uz tālruņa zvanu un/vai e-pasta vēstulēm), šis dalībnieks zaudē tiesības uz dalību Pasākumā. Tādā gadījumā Reklāmas projekta organizētājs atbilstoši atlases kritērijiem izvēlas citu dalībnieku.
 

Dalība Pasākumā

15.    Ierodoties uz Pasākumu, dalībniekam jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte). Ja dalībnieks nevar uzrādīt šādu dokumentu vai dokumentā norādītā informācija (personas vārds un uzvārds) nesakrīt ar reģistrācijas laikā sniegto informāciju, personai tiks atteikta dalība Pasākumā.
16.    Pirms dalības Pasākumā dalībniekam būs jāiepazīstas ar Reklāmas projekta organizētāja drošības un aizsardzības noteikumiem, kā arī citu sniegto informāciju, un jāparaksta līgums par attēla izmantošanas tiesību nodošanu.
 

Uzvedības un drošības noteikumi Pasākuma laikā

17.    Pasākuma laikā veikala telpās nav atļauts ienest pārtiku un dzērienus. Reklāmas projekta organizētājs nodrošinās bezmaksas vakariņas, brokastis, uzkodas un dzērienus, kas būs pieejami speciāli tam paredzētajās vietās.
18.    Smēķēšana, ieskaitot elektroniskās cigaretes, ir stingri aizliegta IKEA telpās. Pasākuma laikā no 19:00 līdz plkst. 21:00, kas ir IKEA veikala darba laiks, smēķēšana ir atļauta tikai ārpus telpām, speciāli ierīkotajā smēķēšanas vietā.
19.    Pasākuma laikā ir aizliegts lietot alkoholiskos dzērienus, narkotiskas un apreibinošas vielas. Tāpat ir aizliegta ierašanās un dalība pasākumā reibuma stāvoklī.
20.    Dalība pasākumā ar dzīvniekiem nav atļauta, izņemot suņus pavadoņus.
21.    Dalībniekiem ir jāuzvedas pieklājīgi un cieņpilni pret citiem Pasākuma dalībniekiem, organizatoriem un IKEA darbiniekiem. Aizliegts radīt traucējumus vai bojāt IKEA īpašumu, tostarp inventāru.
22.    Dalībniekiem ir jāievēro noteikta pasākuma norises kārtība, tostarp noteiktais atpūtas un miega laiks.
23.    Pasākuma laikā dalībniekiem ir aizliegta intīma tuvība, neatļautas fiziskas darbības un jebkura cita uzvedība, kas var radīt diskomfortu citiem dalībniekiem vai traucēt Pasākuma norisi.
24.    Dalībniekiem ir jāievēro Reklāmas projekta organizētāja drošības un evakuācijas noteikumi, kā arī jebkuri papildu norādījumi, kas sniegti Pasākuma laikā.
25.    Dalībnieks ir pilnībā atbildīgs par jebkādu kaitējumu, kas nodarīts Reklāmas projekta organizētāja īpašumam vai citiem dalībniekiem, ja šāds kaitējums radies viņa rīcības, nolaidības vai neatbilstošas uzvedības dēļ.
26.    Reklāmas projekta organizētājam ir tiesības jebkurā laikā apturēt dalībnieka dalību Pasākumā un pieprasīt viņam atstāt Pasākuma norises vietu, ja tiek pārkāpti šie noteikumi vai dalībnieka uzvedība ir nepieņemama.
 

Datu apstrādes un aizsardzības noteikumi

27.    Apstrādājamie personas dati un to iegūšana. Piedaloties Reklāmas projekta atlasē un sniedzot šo noteikumu 5. punktā norādītos personas datus, t.i., brīvprātīgi iesniedzot reģistrācijas veidlapu, konkursa dalībnieki apliecina, ka ir iepazinušies ar Reklāmas projekta noteikumiem, kas pieejami tīmekļa vietnē www.IKEA.lv/naksnoIKEA, un IKEA privātuma politiku, kas pieejama www.ikea.lv/lv/privacy-policy, un apņemas tos ievērot.
28.    Pasākuma dalībnieki, iesniedzot pieteikumu, piekrītot šiem noteikumiem un piedaloties Pasākumā, ir informēti un piekrīt, ka Pasākumu norise tiks fiksēta un fotoattēli un video materiāli tiks publiskoti Reklāmas projekta organizētāja tīmekļa vietnē, sociālo tīklu profilos un/vai citos ārējos komunikācijas kanālos mārketinga nolūkos. Šajos fotoattēlos un/vai videomateriālos var būt redzami Pasākuma dalībnieki.
29.    Personas datu apstrādes mērķi. Personas dati tiek apstrādāti šādiem mērķiem:
  • dalībnieku atlases procesa nodrošināšanai un saziņai ar dalībniekiem;
  • pasākuma organizēšanai un norises nodrošināšanai;
  • mārketinga un publicitātes aktivitātēm, tostarp video un foto materiālu izmantošanai sabiedrisko attiecību un reklāmas kampaņās.
30.    Personas datu apstrādes tiesiskais pamats ir dalībnieka piekrišana (Vispārīgās datu aizsardzības regulas (turpmāk – GDPR) 6. panta 1. punkta “a” punkts) un Pasākuma organizētāja likumīgās intereses (GDPR 6. panta 1. punkta “f” punkts).
31.    Personas datu glabāšanas ilgums. Iesniegtie personas dati tiks glabāti līdz Pasākuma noslēgumam, bet ne ilgāk kā trīs mēnešus pēc Pasākuma. Video un foto materiāli tiks glabāti tik ilgi, cik nepieciešams Pasākuma organizētāja mārketinga stratēģijas ietvaros, bet ne ilgāk kā piecus gadus pēc Pasākuma.
32.    Datu saņēmēji un trešo personu iesaiste. Personas dati var tikt nodoti šādām personām:
  • tehnoloģiju un IT pakalpojumu sniedzējiem, kas nodrošina Pasākuma organizētāja datu apstrādes infrastruktūru;
  • mārketinga un sabiedrisko attiecību aģentūrām, kas palīdz īstenot reklāmas kampaņas;
  • publikai, ja foto un video materiāli tiek publicēti Pasākuma organizētāja sociālajos tīklos, mājaslapā vai citos informācijas kanālos.
33.    Dalībnieku tiesības attiecībā uz savu personas datu apstrādi. Dalībniekiem ir šādas tiesības attiecībā uz savu personas datu apstrādi:
  • Pieprasīt piekļuvi saviem personas datiem un informāciju par to apstrādi;
  • Pieprasīt neprecīzu vai nepilnīgu personas datu labošanu;
  • Pieprasīt personas datu dzēšanu, ja pastāv tiesisks pamats šādai darbībai;
  • Atsaukt savu piekrišanu jebkurā laikā, neietekmējot apstrādes likumību pirms piekrišanas atsaukšanas;
  • Iesniegt sūdzību uzraudzības iestādē – Datu valsts inspekcijā (www.dvi.gov.lv).

Citi nosacījumi

34.    Ja kādi no šī Reklāmas projekta noteikumiem kļūst par spēkā neesošiem vai neizpildāmiem likuma dēļ, šie noteikumi tiks interpretēti tā, it kā šāds noteikums nebūtu ietverts, un pārējie Reklāmas projekta noteikumi paliks spēkā. Reklāmas projekta organizētājs darīs visu iespējamo, lai aizstātu nederīgo vai neizpildāmo noteikumu ar derīgu un izpildāmu noteikumu.
35.    Ar jautājumiem un pretenzijām par Pasākuma rīkošanu, norisi un personas datu apstrādi iespējams vērsties pie Reklāmas projekta organizētāja SIA “Paul Mason Properties”, zvanot pa tālruni +371 63301000 vai rakstot e-pastu: info@IKEA.lv.
36.    Reklāmas projekta organizētāji nevar tikt uzskatīti par vainīgiem, ja Pasākuma dalībnieki nevērīgi izturas pret šiem noteikumiem.
37.    Reklāmas projekta organizētājs nenes atbildību par Pasākuma dalībnieku izslēgšanu no atlases, kā arī no dalības Pasākumā, ja nav ievēroti šie noteikumi vai dalībnieku sniegtā informācija ir nepatiesa vai neprecīza, vai, ja ar atlasīto dalībnieku nav izdevies sazināties no Reklāmas projekta organizētāja neatkarīgu iemeslu dēļ. 
38.    Jebkuri strīdi vai pretenzijas, kas izriet no Reklāmas projekta norises un personas datu apstrādes, tiek risināti saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem likumiem.
39.    Pasākuma dalībnieks ir tiesīgs atsaukt dalību Pasākumā ar rakstveida iesniegumu, norādot konkrētā Pasākuma nosaukumu.
40.    Reklāmas projekta organizētāja un dalībnieku tiesības un pienākumi ir noteikti šajos Reklāmas projekta noteikumos. Piekrītot noteikumiem, dalībnieks apņemas tos ievērot.
41.    Reklāmas materiālos pieejamajai informācijai par Pasākumu ir tikai informatīvs raksturs. IKEA patur tiesības jebkurā laikā un bez iepriekšēja brīdinājuma veikt izmaiņas Pasākuma noteikumos, lai nodrošinātu Pasākuma drošu un godīgu norisi. Pasākuma noteikumu izmaiņas stājas spēkā no to publicēšanas brīža.
 

Uz augšu
+
X

Paziņojumi par to, ka prece atkal ir pieejama

Uzzini pirmais, kad [itemName] atkal varēs iegādāties:

Gatavs! Atliek vien sagaidīt paziņojumu.

Kad [itemName] atkal varēs iegādāties, tu saņemsi e-pastu