Biežāk uzdotie jautājumi

1.    Vai prece ir veikalā?   
Pieejamo atlikumu var apskatīt IKEA tīmekļa vietnē pie katras preces informācijas. Ja redzams uzraksts “Atvaino, šī prece pašlaik nav pieejama”, tas nozīmē, ka prece ir izpārdota un gaidām tās pievedumu. Tiklīdz prece tiks piegādāta, būs redzams uzraksts “Prece ir veikalā”. Piegādes veikalam ir regulāras. Seko līdzi informācijai tīmekļa vietnē.

2.    Esmu iegādājies brāķētu preci. Iegādātajai precei trūkst detaļas. Man nepiegādāja preci. Ko darīt?
Gadījumā, ja konstatē, ka esi iegādājies brāķētu preci, vai ja precei trūkst kāda detaļa, iesakām veikalā vērsties Preču maiņas un atpakaļatdošanas nodaļā, kur preci apmainīsim vai iedosim trūkstošo.
Ja bija pasūtīta piegāde, tomēr tā nenotika, vai tika piegādāta brāķēta prece, sazinies ar mums, sūtot e-pastu ar pirkuma čeku, pasūtījuma veidlapu un savu kontaktinformāciju uz info@IKEA.lv. Sazināsimies ar tevi, lai vienotos par situācijas atrisinājumu. 

3.    Kā un kur pieteikt montāžu, mērīšanu, uzstādīšanu vai piegādi, kādas ir šo pakalpojumu cenas. Vai ir iespējams iegādāties preces uz nomaksu?
IKEA pakalpojumus – mērīšanu, montāžu, uzstādīšanu un piegādi – var pieteikt veikalā, dodoties uz Klientu apkalpošanas nodaļu. IKEA preces var iegādāties uz nomaksu. Pakalpojumu cenas var apskatīt šeit: https://www.ikea.lv/lv/customerservice/about_services.

4.    Vai biznesa klienti par pirkumu var maksāt ar pārskaitījumu?
Šobrīd preces var iegādāties tikai veikalā, veicot apmaksu kasē ar skaidras naudas līdzekļiem vai bankas karti. Pašlaik nav iespējams par precēm norēķināties ar bankas pārskaitījumu. Ar Biznesa klientu nodaļu var sazināties pa e-pastu B2B@IKEA.lv.           

5.    Vai ir iespēja iepirkties tiešsaistē? 
Pašlaik nav iespējams IKEA preces iegādāties attālināti. IKEA iepirkšanās tiešsaistē ir izstrādes procesā.  

6.    Vai preces var rezervēt? 
Preces nav iespējams rezervēt vai iepriekš pasūtīt. 

7.    Kur var uzzināt par pieejamajām vakancēm?
Pieejamās vakances un informāciju par pieteikšanos darbā IKEA vari apskatīt šeit: https://www.ikea.lv/lv/about/working-at-the-ikea-group.
Ja vēlies, savu CV vari iesniegt arī veikalā. To vari atstāt kādam no IKEA darbiniekiem, kas to nodos Cilvēkresursu nodaļai. Veikalā pie ieejas ir arī speciāli izveidota vieta pieteikuma anketu iesniegšanai.

8.    Vai varu nākt uz veikalu ar mājdzīvnieku?
Mums patīk mājdzīvnieki, tomēr drošības apsvērumu dēļ veikalā ar dzīvniekiem ienākt un uzturēties nav atļauts. Izņēmums, protams, ir suņi-pavadoņi, kas pavada, piemēram, neredzīgu cilvēku. 

9.    Vai iespējams pasūtīt kādu preci no citu valstu IKEA?
Diemžēl ar Latvijas veikala starpniecību tādas iespējas nav.