IKEA BUSINESS

Esam tavā rīcībā! IKEA ir viss nepieciešamais, lai iekārtotu uzņēmuma telpas vai biroju, – mēbeles, interjera priekšmeti, biroja piederumi, kā arī praktiski padomi un daudz interjera ideju.
Kas jādara, lai eleganti un funkcionāli iekārtotu uzņēmuma telpas?
  • Dodies uz IKEA veikalu.
  • Izvēlies vajadzīgās mēbeles un piederumus.
  • Norēķinies par pirkumu un palūdz rēķinu.
  • Saņem rēķinu pakalpojumu zonā – preču maiņas un atpakaļatdošanas nodaļā. 
Jautājumu un neskaidrību gadījumā lūdzam rakstīt uz zemāk norādīto e-pasta adresi.

Sazinies ar mums:

Darba laiks: I–V 8.00–17.00
E-pasts: B2B@IKEA.lv
Vēlies pateikties saviem darbiniekiem?

Ar dāvanu karti ir viegli izrādīt rūpes par kolēģiem. Taupi savu laiku un pasniedz šo karti, kas ir vērtīga un noderīga dāvana. Uzzini vairāk par IKEA dāvanu karti.
Uzzini vairāk par IKEA dāvanu karti
Cik stundas dienā pavadi sēdus?

Darba laikā ieteicams ik pa laikam mainīt pozu, pārmaiņus strādājot sēdus un stāvus. Galda augstumu regulē ar rokturi. Pēc nelielas izkustēšanās tu jutīsies labāk, un uzlabosies darba spējas.
SKARSTA rakstāmgalds sēdēšanai/stāvēšanai
Mērīšana

Katrs milimetrs ir no svara. Pirms sāc plānot, uzaicini mūs ciemos darba vietā izmērīt telpas. Iegādājoties IKEA virtuves iekārtu, mēs atrēķināsim naudu, kas samaksāta par mērīšanu.

Uzzini vairāk
Piegāde

Iegādājies preces pats, un, ja vēlies, mēs tās aizvedīsim līdz tavai darba vietai.

Uzzini vairāk
Montāža

Mūsu mēbeles nopērkamas plakanajā iepakojumā, un tās ir viegli salikt. Tu vari tās samontēt pats, bet vari arī darāmo uzticēt mums.

Uzzini vairāk