Kas ir iekļauts garantijā?
Pie katras preces ir norādīti tās garantijas noteikumi.
Garantijas termiņš
Pie katras preces ir norādīts tās garantijas
termiņš, sākot ar preces iegādes brīdi.
Ko IKEA darīs, lai novērstu bojājumu?
IKEA darbinieki pārbaudīs attiecīgo preci un izvērtēs, vai garantijas noteikumi attiecas uz šo bojājumu. IKEA darbinieki izvērtēs, vai defektu novērst vai samainīt attiecīgo preci pret tādu pašu vai līdzvērtīgu. Ja garantijas noteikumi attiecas uz šo defektu, IKEA maksās par remontu, rezerves daļām, darbaspēka un ceļa izdevumiem, kas tā rezultātā radušies IKEA, ja attiecīgajai precei var piekļūt bez papildu izdevumiem. Tas neattiecas uz remontdarbiem, ko veic persona, kas nav IKEA pilnvarots pārstāvis. Remonta laikā samainītās bojātās detaļas ir IKEA īpašums. Ja IKEA vairs nepārdod attiecīgo preci, IKEA to samainīs pret līdzvērtīgu. IKEA izvērtē, kāda prece uzskatāma par līdzvērtīgu.
Garantijas noteikumi
Garantija ir spēkā no preces iegādes brīža IKEA vai no preces piegādes brīža, ja tas ir vēlāks. Lai izmantotu garantiju, ir jāuzrāda pirkuma čeks.
Izņēmuma gadījumi
Šī garantija neattiecas uz precēm, kas ir nepareizi glabātas, montētas vai lietotas un kas ir labotas vai kas ir nepareizi tīrītas vai tīrītas, izmantojot nepiemērotus tīrīšanas līdzekļus. Garantija neattiecas uz standarta nolietojumu, iegriezumiem, skrāpējumiem vai bojājumiem, kas radušies trieciena vai negadījuma rezultātā. Garantija nav spēkā, ja preces glabā ārā vai korozīvā vidē vai ja tās nelieto mājsaimniecības nolūkā (ja nav norādīts citādi). Garantija neattiecas uz augiem, spuldzēm, baterijām, tekstilizstrādājumiem, pēc pasūtījuma izgatavotām virsmām un precēm no nocenoto preču nodaļas. Garantija neattiecas uz nejaušiem vai izrietošiem bojājumiem. Uzzini vairāk, izlasot katrai precei piestiprināto preces aprakstu.
Kopšanas norādījumi
Lai garantija būtu spēkā, ir jāievēro katras preces kopšanas norādījumi.
Vispārējas tiesības
Šī garantija dod tev konkrētas tiesības. Tās nekādā veidā neietekmē tavas likumiskās tiesības. Precēm, kurām nav piemērota IKEA garantija, ir spēkā likumiskās tiesības. Par savām tiesībām vari uzzināt Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Kur vērsties pēc palīdzības?
Pēc palīdzības var vērsties IKEA veikalā vai rakstot mums e-pastu. Lai izmantotu garantiju, ir jāuzrāda pirkuma čeks.
Vairāk informācijas veikala informācijas stendā.
Uz ko attiecas šī garantija?
Garantija attiecas tikai uz šo mājās lietoto preču materiālu un apdares defektiem:
Uz kādiem gadījumiem neattiecas šī garantija?
Šī garantija neattiecas uz standarta nolietojumu, iegriezumiem, skrāpējumiem vai bojājumiem, kas radušies trieciena, negadījuma vai ūdens nogulšņu rezultātā. Rūpīgi jāievēro montāžas un kopšanas norādījumus. Šī garantija neattiecas uz precēm, kas ir nepareizi glabātas, montētas, uzstādītas vai lietotas, kas ir labotas vai kas ir nepareizi tīrītas vai tīrītas, izmantojot nepiemērotus tīrīšanas līdzekļus. Šī garantija nav spēkā, ja attiecīgā prece ir lietota ārā vai korozīvā vidē.
Tā neattiecas arī uz bojājumiem, kas radušies negadījuma rezultātā.
Uz ko attiecas šī garantija?
Šī garantija attiecas uz visām vannasistabas izlietnēm, kā arī IKEA sifoniem un jaucējkrāniem. Garantija attiecas tikai uz mājās lietoto vannasistabu izlietņu un jaucējkrānu materiālu un apdares defektiem.
Uz ko neattiecas šī garantija?
Garantija neattiecas uz jaucējkrāna filtru/aeratoru, kas ir regulāri jātīra vai jāmaina, kad tas ir nolietojies.
25 gadu garantija.