Vairums cilvēku, dzirdot sakām „LACK“, iedomājas par oriģinālo LACK galdiņu. Tā ir viena no pazīstamākajām precēm IKEA klāstā un gadu gaitā tas ticis ražots neskaitāmi daudzās krāsās. Pamazām no viena galdiņa attīstījās vesela kolekcija ar plauktiem, TV galdiņiem un citām mēbelēm, bet šoreiz parunāsim par galdiņu.
Viena no toreizējām IKEA preču klāsta koordinatorēm, Viviana Šelīna (Vivianne Sjölin) uzskatīja, ka IKEA piedāvājumā ir pārāk daudz smagnēju koka, metāla un stikla galdu. Viņa vēlējās preču sortimentā redzēt nelielus, krāsainus galdiņus, kas būtu viegli pārvietojami un daudzpusīgi lietojami un ko pircēji varētu iegādāties impulsīvi, gandrīz kā suvenīru. Toreiz IKEA vēl nebija galdiņa, ko varētu izmantot teju jebkur.

Dizaina izstrādes stadijā Vivianai bija jāizvēlas krāsa. Viņa atminas, ka sacījusi – galdiņš varētu būt dažādās krāsās. 1979. gadā veikalu plauktos parādījās galdiņš par pārsteidzoši zemu cenu. Tas bija baltā krāsā un vēl četrās citās. Visiem, kas redzēja LACK, tas uzreiz iepatikās. Arī tagad LACK ir viena no iecienītākajām IKEA precēm. Latvijas iedzīvotāji visbiežāk izvēlas LACK baltā krāsā.

Zema cena kā preces pamatelements

IKEA dizaineri rada preces, domājot par to funkcionalitāti, skaistu formu un ilgtermiņa kvalitāti, kā arī ilgtspēju un zemu cenu. Katrs no šiem elementiem mijiedarbojas ar pārējiem, kā arī padara zemu cenu par jēgpilnu un vērtīgu principu.

Lai IKEA preces būtu pieejamas pēc iespējas plašākam cilvēku lokam, dizaineru darbs sākas ar pircēju vajadzību izprašanu un noskaidrošanu, cik daudz cilvēki varētu tērēt konkrētas vajadzības apmierināšanai. IKEA gādā, lai preču cenas vienmēr būtu izdevīgas, un tas tiek ņemts vērā arī, radot jaunu dizainu. Zemu cenu palīdz nodrošināt pārdomāts materiālu un resursu izmantojums, ražošanas racionalizācija un izmaksu samazināšana visā IKEA vērtību ķēdē.

IKEA 80 gadi

Zviedrijas mēbeļu mazumtirgotājs IKEA ir plaši pazīstams visā pasaulē ar labu skandināvu dizainu un kvalitatīvām mēbelēm. Uzņēmums strādā saskaņā ar savu vīziju – "Radīt labāku ikdienas dzīvi daudziem". Vīzijas nozīme ir plašāka par vienkāršu mājokļa labiekārtošanu. IKEA lepojas ar 80 gadu laikā ieviestajām inovācijām, risinājumiem, izcilajām precēm un uzņēmuma iniciatīvu, kas ļāvusi katru jaunu desmitgadi veidot nākotnes dzīvesveidu un stiprināt savu apņemšanos reaģēt uz cilvēku vajadzībām, ņemot vērā viņu ieradumus, vēlmes, un piedāvājot iedvesmojošus risinājumus par zemu cenu.



X

Paziņojumi par to, ka prece atkal ir pieejama

Uzzini pirmais, kad nolūkoto [itemName] atkal varēs iegādāties:

Gatavs! Atliek vien sagaidīt paziņojumu.

Kad [itemName] atkal varēs iegādāties, tu saņemsi e-pastu