Mēs uzskatām, ka tradicionālos uzņēmējdarbības mērķus var sasniegt arī sociāli atbildīgā un videi draudzīgā veidā.
Mūsu vīzija

“Radīt labāku ikdienas dzīvi daudziem” – tāda ir IKEA vīzija. Mūsu biznesa ideja ir “piedāvāt plašu klāstu funkcionālu, laba dizaina mājokļa labiekārtošanas preču par tik zemām cenām, lai tās varētu atļauties pēc iespējas vairāk cilvēku”.

Mūsu sociālā iniciatīva

Sadarbojoties ar organizāciju “Glābiet bērnus” un UNICEF, mēs atbalstām sociālās aktivitātes globālā līmenī.

Finansējot sociālās programmas bērniem un vides aizsardzībai, mēs veicinām labāku ikdienas dzīvi daudziem cilvēkiem.
Kāpēc bērni?

Bērni ir mūsu nākotne. Mēs vēlamies, lai bērni varētu augt un attīstīties drošākā un labākā pasaulē.

Kāpēc vide?

Mūsu planēta ir mūsu mājas. Dabas resursu racionāla izmantošana palīdz mums to saudzēt.

Kāpēc labāka dzīve?

Daloties ar zināšanām un ziedojot preces, mēs piepildām savu vīziju – radīt labāku ikdienas dzīvi daudziem cilvēkiem.

Pirms pieteikties atbalstam, izlasi par mūsu prioritātēm
Mēs vēlamies, lai mūsu finansētās programmas atbilstu IKEA vīzijai, tāpēc partnerus izvēlamies pēc noteiktiem kritērijiem:
  • vai projekts ir mērķēts uz vietējo problēmu risināšanu?
  • vai projekta mērķi ir saistīti ar bērnu dzīves un izglītošanās iespēju uzlabošanu?
  • vai projekts ir mērķēts uz palīdzību smagi slimiem bērniem un jauniešiem?
  • vai projekts ir saistīts ar vietējo kopienu un parāda IKEA kā mājokļa labiekārtošanas speciālistu?
  • vai projekts ir saistīts ar vides aizsardzības jautājumiem?
  • vai projekts ir saistīts ar organizācijas “Glābiet bērnus” vai UNICEF aktivitātēm?
IKEA neatbalsta:
  • finansiāli;
  • komercorganizācijas;
  • labdarības pasākumus veikalā vai tā apkaimē, ja vien tie nav saistīti ar bērniem (tikai nedēļas nogalēs);
  • sabiedrisko attiecību vai reklāmas aktivitātes;
  • individuālus pieprasījumus (atsevišķas personas atbalstam);
  • dzīvnieku labturības organizācijas;
  • reliģiskas kopienas;
  • sporta klubus, pasākumus, sacensības un konkursus;
  • projektus, kas šauri mērķēti uz kopienu;
  • projektus, kas ir pieejami ierobežotai kopienas daļai;
  • konferences un seminārus, mākslas un izklaides programmas;
  • politiskas vai medicīniskas organizācijas;
  • labdarības organizāciju reklāmas kampaņas, brošūras vai vietējās avīzes.




X

Paziņojumi par to, ka prece atkal ir pieejama

Uzzini pirmais, kad nolūkoto [itemName] atkal varēs iegādāties:

Gatavs! Atliek vien sagaidīt paziņojumu.

Kad [itemName] atkal varēs iegādāties, tu saņemsi e-pastu